ceturtdiena, 2010. gada 21. oktobris

Mans saulainais dārzs

Krustiņošanas process maniem apļiem bija tik aizraujošs, viegls, ar daudz simetriskiem elementiem, tik raibs un  košs. Es ļoti vēlējos atgriezties savās sajūtās, šoreiz izvēlējos šo INK CIRCLES dizainu, te oriģināls: http://www.inkcircles.com/IC/Garden%20Stars.html

Savu darbu šuvu uz aidas 18, DMC diegi, šuvu ar vienu diedziņu, ornamentiem saglabāju zaļos toņus, bet vēlējos "izkrāsot" fonu un papildināju visu laukumu ar daudz sīkiem elementiem. Mans process:






Un šeit noformēts mūsu iecienītajā Lāčplēša ielā, izmērs noformētam darbam 48*61 cm




Jo ilgāk pie sienas un jo biežāk lūkojos tajā, jo vairāk man patīk galarezultāts. Manā saulainajā dārzā krāšņi aug ozoli, pīlādži, plaukst pienenes, zum bites, zied īrisi, samtenes un dālijas, sārtojas kāda zemene, arī kāds dadzis ieaudzis  un smaržo āboliņš, pat kāda zaļā mušmire izslējusies, cēli aizplanē spāre, ejot pa līkumotu taciņu, var aizbaidīt  kādu teiksmainu putnu, un saule pielej šo brīnumaino dārzu ar spožu gaismu....



3 komentāri:

RitaGri teica...

Tavs dārzs mani sajūsmina, un apraksts ir punkts uz "i"!

Inese teica...

ārkārtīgi skaists darbiņš - tajā ir kaut kas maģisks :)

ceita teica...

Paldies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...