ceturtdiena, 2018. gada 21. jūnijs

Vasaras tamborējumi

Kopš mana pēdējā bloga ieraksta jau vairāk kā mēnesis riņķī, toties mans instagram konts
@ceitaspasaule gan regulāri papildinās ar jaunām ziņām un bildēm, laipni lūgti! 

Vasaras atvaļinājuma iespaidi, Stokholmas šarms, jaukie dziju veikaliņi, mans jaunais tamboris un arī tikko pabeigtais agrāk tamborētais trijstūru topiņš, kas iekļuvis vairākās bildēs un man pat mugurā (labi ienēsāts atvaļinājumā😎)... ir tik ērti, ātri un vienkārši komunicēt instagram... bet zinu, ka manu blogu lasa, tas arī vienlaikus man ir kā rokdarbu dienasgrāmata, skiču bloks, piezīmju grāmatiņa... ļoti ērti sameklēt vecākus ierakstus, kuros gan norādes uz musturu vai pa kādai shēmai, adatu rupjumi, dzijas parametri... utt. pati ne reizi vien meklēju info kādam iestrēgušam projektam... es noteikti turpinu blogot. 







Mani pirkumi no @makeri14  un  @klaratyggarn (abi veikaliņi Stokholmas centrā) un @knockssigtuna (Sigtunā)... biju ļoti prātīga pircēja 😀 😉 😜 no gaišās silkmohair plānoju sev džempīti uzadīt, sarkanai silkmohair savukārt ir tik perfekts sarkanā tonis, kuru samiksēt ar agrāk Tallinā nopirktu sarkanu Noro kamolīti... zeķu dzija bez komentāriem, šī ir vienkārši lieliska!!! Un zeķu dzijas nekad nav par daudz... un no tās var ne tikai zeķes adīt!


Zilā tamborētā topiņa senākie bloga ieraksti šeit (arī motīva shēma):




Un man pašai pārsteigums, tos 54 trīsstūru motīvus es uztamborēju pirms diviem gadiem! Šīs vasaras karstums lika izvilkt nepabeigto tambori no projektu kastes. Kas lēnu nāk, labi nāk... lielisks galarezultāts man tomēr izdevies. Iedvesma ir ļoti neprognozējama parādība... tādēļ šoreiz biju iemetusi līdzi somā dažus smalkus un vieglus kamolīšus, pāris smalkākas tamboradatas, vienu komplektu zeķu adatas (gadījumam, ja iedvesma tomēr neatnāk, bet darbotiesprieks ir) laicīgi galerijā atlasījusi dažas iedvesmas bildītes... un aidā atpūsties! Noro kamols (fice, bobins) kā pārsteigums, pirmie kvadrātiņi top ar trīcošām rokām, smalks pavediens un neziņa, kādi tie sanāks, kādas krāsas paslēpušās... un vienlaikus milzīgs azarts, ātrāk, ātrāk uzburt tamborējuma kopainu!







Noro Cashmere Flavor c.163 (gaišo krāsu kombinācija) un c.156 (tumšākais violetrozā kamols).  Tamboradata Nr. 2,25. Pavisam vasarīgs krāsu savienojums ir c.163, īsta Latvijas pļavas ziedu buķete, bet man ir nedaudz par maz dzijas, lai sanāktu kas vesels, tādēļ tamborēju motīvus arī no otra tumšāko krāsu kamola. Pašlaik manā iztēlē vairākas vīzijas galarezultātam... turpinu tamborēt un spēlēties ar uztamborētajiem kvadrātiņiem, lai  izvēlētos to īsto... nedēļas laikā uztamborējušies vairāk kā 25 kvadrātiņi, bet vajag vēl divtik vismaz...







Nenopļautā pļaviņā pie meža vēlējos lauku puķu pušķi salasīt, bet nekāds pušķis man nesanāca, vien pāris apvītuši kāti... kāds sausums! Šogad pēc Jāņu zālēm laikam būs jādodas tirgus virzienā... 

Priecīgus Līgo svētkus!

4 komentāri:

RitaGri teica...

Trīsstūri, četrstūri un beigās izveidojas dažādstūri. Jauks topiņš! Un brīnišķīgi kvadrātiņi. Jā, kāds gan dažādstūris tur tev taps?!
Ar Jāņu zālēm ir kā ir, rīt došos tuvākajā apkārtnē lūkot. Visur tikai apstrādāti lauki...

ceita teica...

Atvaļinājums beidzies, tamborēšanas process ļoti sabremzējies... bet visa vasara vēl priekšā, turpinu pamazām tamborēt 😊

Alise teica...

Lasam, lasam!!!
Noteikti turpini blogot!
Klau, vai suns májás paliek, kad tu celjo?
Man ar to ir lielas problémas...

ceita teica...

Jā, suns ir atbildība... un manējam pie tam nepatīk ne transportā, ne cilvēku burzmā. Mēs sadalām pienākumus, kādam nākas palikt mājās, pēc brīvprātības principa 😂 līdz šim viss izdodas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...