ceturtdiena, 2016. gada 14. jūlijs

Trīsstūris jeb trijstūris

Tā arī neatceros, kā pareizi jālieto, trīsstūris vai trijstūris, bet ne par to šoreiz. Mans jaunais tamboris, modelis Nr.10 no jaunā numura žurnāla Nr. 7 /2016 Adīšana - jūsu hobijs (krievu valodā), nopirku gan šo žurnālu tieši dēļ vāka modeļa no tamborētiem pečvorka kvadrātiņiem, bet lēnām mājās pētot, iedvesmojos tamborētiem trijstūriem. Kardināla ģeometriskās figūras maiņa, ha, ha.... Bet vienalga tas ir motīvu džempītis, dzija no Noro krājumiem, Cashmere Flavor color Nr. 152, tamboradata Nr. 2,25. Tātad, esmu pamainījusi motīvu tehnisko rakstu, jo oriģinālajam starp stabiņiem bija tamborēta viena gaisa cilpiņa, tādēļ musturs veidojās tāds pašķidrs, un galarezulāts būtu nēsājāms vien virs topiņa. Es paeksperimentēju ar musturu, patamborēju paraudziņus, piemeklējot gan īsto tamboradatu, gan izmetot no shēmas gaisa cilpiņas un rezultātā ieguvu savu piegrieztnes lieluma trijstūra motīvu. Manam izmēram nepieciešami 54 tamborēti trijstūri, ar malas garumu 14,5 cm, augstums 12,5 cm, kas mazliet palielināsies, satamborējot vai sašujot tos vienu ar otru kopā, pie tam atstājot nelielus caurumiņus pie virsotnēm. Jūlijs, atvaļinājums, ceļojums, atpūta... lieliski piemērots laiks tamborēšanai!


Pievienošu bloga ierakstam motīva shēmu, savu shēmas variantu, tieši šiem maniem uztamborētajiem motīviem, tagad pārskatot, ieraugu, ka pirmajai kārtai neesmu iezīmējusi virsotnēs starp stabiņu grupām trīs gaisa cilpiņas, noteikti tās vajag. Papētīju googlē, ierakstot crochet triangle, pie googles attēliem atrodamas daudz tamborētu trijstūru shēmu, principā jau vienalga, kādu motīvu tamborēt, es džempītim izvēlējos tādu blīvāku. Ja krāsu pārejas solis būtu īsāks un ne tik plūstošs, tad pāriešanu uz nākamo kārtu vajadzētu veidot trijstūra virsotnē, lai neveidotos lieka krāsas trepīte, bet manējiem ir ok arī šis shēmas variants.



Maniem motīviem sešas kārtas, bet tik pat veiksmīgi var eksperimentēt tālāk un uztamborēt vēl dažas kārtas lielākam motīvam, ļoti gaidu savienošanas procesu, bet vispirms jāsatamborē visi motīvi, lai smuki izkārtotu vai tieši otrādi - haotiski samiksētu krāsas vienā veselā.



Mums tuvākais lielākais un košākais rotaļlaukums, kaut gan Zviedrijā, šķiet, rotaļlaukums ir pie katras daudzstāvu mājas... nu ļoti daudz to tur ir, mēs tik pat kā ekskursijā gājām, lai bērni katrā pašūpotos, pakāpelētu, bet es tikmēr uz soliņa ēnā netraucēti patamborēju. Motīvu skaits brīvdienās aug negaidīti strauji, pašlaik jau uztamborēti 30 motīvi. Pačukstēšu, ka esmu nopirkusi dažas ficītes jaunas, man nepazīstamas, lieliskas dzijas, bet par to vēlāk.

 
Esmu beidzot tikusi pie jaunas kameras PowerShotSX410IS, stilīgi sarkanas, vieglas un kompaktas, blakus tamborim vai adāmajam somā ērti ieliekamas, tādēļ būs bilžu lērums, kamēr rotaļlieta jauna un vēl neiepazīta, ir bezgala interesanti atvaļinājumā eksperimentēt!
 






Šī gan ir telefonbilde, bet tik nejauši viss saskaņojies krāsās, man pat peldkostīms todien bija lakata zilajā krāsā, ak, zilais man piestāv arī šovasar.... laiks un saule mūs lutina. Noskaņas bildes, izjūtu bildes, atpūtas bildes, šodienai, rītdienai, iedvesmai, atmiņām, sajūtām...






Lai saulaina rītdiena!

2 komentāri:

RitaGri teica...

Aha, intriga tiek atklāta. Un jauna atkal! Skaisti tavi trīsstūri(der arī trijstūri, bet ir tikai trijstūrains -papētīju rakstos...). Man patīk arī žurnāla modeļa krāsas.
Ar Verenu jau Tu mani saintriģēji ;)

ceita teica...

Man jau pašlaik gatavi 39 trīsstūri, ļoti veikli tamborējas. Un šodien mājās šķiroju žurnālus, aizlasījos tieši Verenas, man jau dikti patīk tādas taustāmas iedvesmas lietas... 😊

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...