pirmdiena, 2012. gada 30. jūlijs

Adīt skaisti ...

3 dienu maršruts
Rīga - Ventspils - Saulkrasti - Vecāķi
Adīt publiski pludmalē, adīt Noro, baudīt sauli, jūru, brīnišķīgāko kompāniju, pēdējās atvaļinājuma dienas un, šķiet, arī pēdējās īstās vasaras dienas.
Bilžu daudz, jo Noro tik skaists, atvaļinājumā pazūd laiks kosmiskā ātrumā. Adīt ar baudu, priecāties kā bērnam, fantastiski atpūsties, dzīvot šodienā - manas trīs laimīgās atvaļinājuma dienas.
Galarezultātā paredzēta jaka, modelis no jaunās augusta Sabrinas.

Sākums 27.07.2012., Rīga

28.07.2012., Ventspils




29.07.2012., Saulkrasti



30.07.2012., Vecāķi




Gandrīz kā olimpiskais starts un trīs dienu maratons. Esmu uzadījusi krietnu gabalu jakas mugurdaļai un iesākusi vienu no priekšas daļām. Rīt pēdējā mana atvaļinājuma brīvdiena, tad atkal uz darbiņu.
Lai jauka jaunā darba nedēļa!

4 komentāri:

Alise teica...

Man liels prieks par tavu atvaļinājumu un adīšanas baudu!
Kas tā ir par krāsu?
Raksts pazīstams.
Vai varētu padalīties ar mani ar pelēkas vestītes rakstu? P.S. es jūtos baigi neerti, ka daudz ko no tevis špikoju, bet domāju tev tas netraucē, un, galvenais, ka galarezultāti ir tik dažādi!....
Ak, jā, un vienrejzēja bilde ar bizbizmārītēm!.........

ceita teica...

Alise! Man šķiet, ka tā bija 1299 krāsa, tā pati, kas manam brūklenājam. Re, tīrā veidā pavisam savādāka izskatās. Raksts - pilnīga klasika, bet ideāls atvaļinājumam vai pie tv adīšanai. Jakas odziņa būs apkakles mala.
Vestes rakstu aizsūtīšu uz epastu. Man prieks, ka Tevi iedvesmoju, tas jau ir mana bloga īstais mērķis - iedvesmot un dalīties, kā arī procesā daudz jauna pašai iemācīties.
Paldies par jauko komentāru.
Ak, bizmārītes, šodien Vecāķu pludmalē to bija daudz, nenopriecāties!

Inese teica...

Ļoti skaistas bildes :)
Apbrīnoju, ka vasaras karstumā var pieķerties adīklim - arī mana mamma ada, man aš karsti paliek tikai skatoties vien uz to adāmo :)))
Lai jauks darba atsākums un pietiek laika arī brīvbrīžiem!

Inga teica...

Mārīšu uzlidojums laikam visās jūras malās... skaists kadrs Tev sanācis! :))) un adīklis - nebeidzu vien priecēt acis pie tā!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...