svētdiena, 2017. gada 23. aprīlis

Zemenes un kvadrātiņu košums

Šogad esmu mazliet pakrustiņojusi, un atkal pēc ilgāka pārtraukuma sākumā adatiņa šķiet tik smalka un maza, bet mani pirksti tik lieli un neveikli... toties iemaņas jau nezūd, pēc pirmā satraukuma ir ok, man viss izdodas lieliski. Ideja un izšuvuma dizains no žurnāla CrossStitcher issue 242 (2011 august), daži diedziņi tiek piemeklēti no paletes (super, ja mājās gan žurnāli, gan diedziņi, krāsu palete un pat daži auduma gabali krājumos), žurnālā projekta šūšanas laiks ir sarēķināts 35 stundas, tā arī apmēram bija, kopā ar visu noformēšanu un iešanu uz veikalu un pastu. Gatavas linu tašiņas, uz kurām piešuvu savas sakrustiņotās zemeņu ogas, pirku Brīvības ielas Larelinu veikaliņā, tur joprojām lieliska kvalitāte, jauka pārdevēja un patīkamas cenas. Noteikti neesmu pašlaik uz krustiņošanas viļņa, šis darbiņš man nāca grūti... kaut gan man bija gandrīz vesels gads dāvanas gatavošanai. Sarkanais iedvesmo, domas par vasaras garšām un dāvanas saņēmēju, uzticamais palīgs (tiešām īsts atbalsts šoreiz, pat nevienu diedziņu nenozaga un nesagrauza, kaut gan bīgls un krustiņošana nav savienojamas lietas) un pavasara gaišie vakari, lūk, rezultāts!
 
krustduriens.lv dzimšanas dienas dāvanu apmaiņas projekts







Bet šonedēļ turpinu tamborēt, precīzāk, satamborēt uztamborēto. 6*6 nedēļas sākumā, tad 7*7, pašlaik jau 8*8, lielais kvadrāts aug pa rindiņai vien, viens sarkanīgais stūrītis, otrs - zilganzaļais un dzeltenais pa vidu akcentam, mēģinu to košumu savaldīt. Līdz galarezultātam mazo kvadrātiņu kaudzīte vēl krietna, un kur tad vēl tas galiņu miljons! Darba pilnas rokas... man ļoti patīk tamborēt!




Krāsas iedvesmo, arī agrā pavasarī! Saulainu nākamo nedēļu!

2 komentāri:

RitaGri teica...

Re, cik labi ir iesaistīties apmaiņas projektā, tad neaizmirstas iemaņas ar mazo adatiņu. Skaistas tašiņas izdevušās, domājot par vasaru. Un pielietota arī lielāka adatiņa :)
Segai īpašnieks jau zināms :)

Inese teica...

dabiņi burvīgi, bet asistents vienkārši nenovērtējams :))) Cik gan daudz esmu palaidusi garām :o

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...