otrdiena, 2010. gada 2. novembris

Maska

Kādā televīzijas raidījumā reiz dzirdēju, ka ar spilgtām un košām krāsām varam cīnīties pretī rudens tumsai, skumjām, depresijai, pat  pietiekot ar jauniem aizkariem vai krāsainu pledu, vai pat tikai ar kādu jaunu spilgtu spilvenu. Es dievinu spilgtās krāsas mājas lietās, man patīk tās darināt un lietot savā  ikdienā. Mana maska salīdzinoši ar saulespuķu darbiem nav liela, to esmu iecerējusi noformēt platā, ja būs iespējams-  sarkanas krāsas rāmī.
Ideja, izšūt šādu savdabīgu dizainu, radās summējoties  izjūtām un prieka mirkļiem no bērnu pirātu ballītes, kuras rezultātā virtuvē aizkari tika aizstāti ar pirātu karogu, pie sienas vietu atrada pulkstenis ar to pašu tematiku, plauktā attiecīgas glāzes un krūzes, pat sviestmaižu dekoratīvie irbulīši kā mazi pirātu karodziņi, pirātu kuģis un paši pirāti- bērni pirātu kostīmos,  pēc citas bērnu ballītes mājās vietu atradusi mikimaušu ģimene ar draugiem, neaizmirstamus iespaidus visi kopā guvām Saules muzejā, mani ļoti fascinēja un iedvesmoja daudzās saules, saules ar sejām. Un tad es ieraudzīju Annas žurnālu(6 Juni 2010) ar šo fascinējošo  masku,  žurnāla oriģinālā gan kā  Āfrikas  maska, es uzreiz sapratu, ka vēlos šo masku izšūt kā spilgtu akcentu mūsu virtuvei ar daudzajām pirātu lietiņām.

Šis ir pateicīgs dizains savu krājumu pārskatīšanai, diegus piemeklēju no mājās esošajiem, auduma  gabals arī krājumos atradās un krustiņošanas process varēja sākties. Tas bija diezgan garlaicīgs, bet mani glāba mūsu krustiņforuma spēle Otrā elpa, esmu laimīgi pabeigusi savu masku. Mazliet papildināju oriģinālu no sevis, auduma lielums atļāva vēl apšūt pamatbildei apkārt rūtiņas un visbeidzot sarkano maliņu. (154 +19)*(227+19) krustiņi, pelēka aida 16, diegi DMC un Anchor, šūts ar diviem diedziņiem. 


Vēl nenoformēts galarezultāts 02.11.2010.


Dažas procesa bildes












Šeit vēl dažas citas maskas no mūsu audzētajiem ķirbīšiem, mūsu acīm prieki par ķirbju dekoriem, garšīga ķirbju zupa pašiem, nākamajā dienā arī lauku vistiņām gardas uzkodas.


Krāsainu arī jums šo tumšo rudens laiku!



Mans krāsainais stūrītis, uzsedzu arī masku- izšūto darbu izmēru salīdzināšanai







Nav komentāru:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...