pirmdiena, 2020. gada 15. jūnijs

Paralēlie vasaras procesi


Otrais dubls, atkārtojums brīnišķīgajam zilo trīsstūrīšu vasaras džempītim. Izmantošu visus no agrākajiem projektiem pārpalikušos Noro Cashmere Flavor kamolīšus, ja pietrūks, tad apdarei pameklēšu kaut ko vietējos veikalos, iespējams kādu melnas krāsas smalkāku pavedienu. Dominējošie izvirzās rozā-oranži-sarkanās krāsas toņi mikslī ar nedaudz zili violetiem akcentiem. Man patīk šis krāsu salikums, nēsājot būs viegli kombinēt ar manā skapī esošo zilo un sarkano apģērbu. Tātad, vispirms jāuztamborē 54 motīvu kaudzīte. Tamboradata Nr.2,25. Sīkāka info ar motīva tehnisko shēmu senākos bloga ierakstos šeit:


Krāsu pārejas ir ideālas šādiem tamborētiem no vidus motīviem. Esmu domājusi arī par strīpainu topiņu, tādā gadījumā vajadzētu adīt, bet no iepriekšējās pieredzes zinu, ka adījums no šīs dzijas griežas un vērpjas, pavediens piņķerējas. Es noteikti izvēlos baudāmu procesu. Pašlaik esmu uztamborējusi apmēram pusi. Paspēlēties ar motīviem procesa gaitā man vienmēr ir paticis, mežrozītes iedvesmo un tik burvīgi smaržo!


Jūnijs ziedu mēnesis, vasaras mēnesis, vasaras saulgriežu laiks. Ziedošā spilgtā magone mani apžilbina, nevaru vien acis atraut no koši sarkanajiem toņiem. Sen iesāktais krustiņdarbs atguvis otro elpu, šķiet, pabeigšu tūlīt, tūlīt...  pēc divu nedēļu čaklas krustiņošanas košais zieds ir uzplaucis!




Jā, esmu atsākusi krustiņot, ar lielu degsmi un azartu, pirms gadiem pieciem iesāktā lielā saulespuķe arī top, bet par to vēlāk. Vairāk procesu bildes šobrīd krustdūriens forumā, atskaišu sadaļā šeit:


Nav komentāru:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...