svētdiena, 2015. gada 28. jūnijs

Par tambordiegiem 2

Mana saulespuķu krāsu tambordiegu kaste tagad ir pilna, visnotaļ jauka sajūta. Viss labais vienkārši notiek, vajag palaist un ļauties, svētdienas dienā pastaigā pa Jelgavu attopos pie Kanclera Nama, strādā arī brīvdienās, super, paskatīšos uz tambordiegiem.... ak, izvēle krietni plašāka kā Rīgas veikalos, piesien aci vecais labais Kirova Iriss, esmu sajūsmā, salasu man iepatikušos krāsu toņus, protams, saulespuķu krāsu toņus, paņemu vēl pāris atšķirīgu toņu lielākus kamolus Irisa diega rupjumā no cita ražotāja, laime pilnībā. Starp citu, piedāvājums plauktos abos veikalos atšķiras (Jelgavā ir divi Kanclera nami) un apkalpošanas kultūra diemžēl arī... bet mani tas šoreiz tikai uzjautrina, galarezultātā esmu tikusi pie maisiņa ar skaistiem diegiem.
 
 
Dabas krāsas, vasaras krāsas, brīvdienas krāsu spēles, un pirmā liepu smarža, reibinoša, pa ceļam gan neizdodas šo brīnišķo sajūtu atkārtot, jo lielākoties liepas vēl pumpuros. Ļoti izdevusies, saulaina, silta un arī citādi jauka brīvdiena, laikam jau tāpēc, ka tā šajā pēcsvētku nedēļas nogalē tikai viena.



Jauku nākamo vasaras darba nedēļu!

1 komentārs:

Agnese St. teica...

Skaistas un košas krāsiņas esi sarūpējusi jaunajam projektam! Lai dzīvespriecīgs un radošs process.
Man vēl krājumos vecie Īrisu diegi, būs arī kādreiz jāiegriežas izslavētajā Jelgavas "Kanclera namā". Tā kārdini un kārdini jau nez kuro reizi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...