sestdiena, 2011. gada 11. jūnijs

Šodien jau gatavs!

Jā, pabeidzu, sašuvu abas puses kopā ļoti ātri, vilnīši abās pusēs skaisti saplūda kopā, tātad biju centusies saskaņot krāsas abām daļām. Grūtāk veicās ar apdari, sākumā gribēju aptamborēt, bet šī kokvilna labi nepadevās aptamborēšanai, man šķiet, ka bija par smalku. Tad ķēros pie adīšanas, bet īsās adatas bija palikušas Rīgā, nācās ar tām pašām garajām apaļajām pacīnīties. Rezultāts sanāca lielisks, gatavu pielaikoju, ļoti labs, bet nevaru atrādīt mugurā, jo visas garās bikses un svārki arī Rīgā.

Bērni šorīt mani mudināja uz meža maliņu zemenītes lūkoties, bet es pēc tam naski soļoju atpakaļ pēc sava gatavā džemperīša, tādu fonu savam adījumam ieraudzīju! Papardītes uzziedēja, vai ne!?


Un vēl :



Šeit mugurpuse:

Un tai visai rīta jezgai pa vidu, mūsu gailis, pamatīgi aizgulējies,  sāka dziedāt un burtiski pats uzprasījās uz fotosesiju. Bērni pēc vakardienas atspirdzinošā lietutiņa,  vakarā lasīja puķudobēs no saules atžirgušos gliemežus, pēcāk vistām bija vēlais deserts. Izklausās nežēlīgi, bet dienlilijas pilnas ar gliemežiem, lapas kā milzīgas zirņu pākstis pilnbriedā.

Jūtu, ka zemeņu laiks tūlīt klāt. Šovakar jau pirmā ogu bļodiņa būs salasāma. Kā man patīk vasara laukos!



4 komentāri:

RitaGri teica...

Tiešām paparde uzziedējusi!Un iespēja citiem arī iebrist ziedu pļavā...

Inese teica...

Cik skaisti - te pat grūti pateikt, kas skaistāks: Tavs darinājums vai gailis, vai pļavas fragmentiņš.
Es šoreiz laikam pie gaiļa apstāšos :) Mūsmājās (t.i., laukos) tādu jau sen vairs nav, dikti esmu sailgojusies pēc šiem skaistajiem, bet ne īpaši gudrajiem putniem :D

Sarkanā Biete teica...

Ak, papardes, gaiļi, zemenītes un skaistais adījums:) Viss ir skaists!!

Elina teica...

Ļoti skaists džemperītis!
Lai labi nēsājas! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...