pirmdiena, 2011. gada 20. jūnijs

Pončo Martai


Trīs  dienu darbs un pončo gatavs! Materiāls BBB Bebe 70 (70% Lana/30% Dralon), 5 gabali x  50 g/200m, tamboradata Nr.3. Tamborēju ar lielu prieku, šis musturs ir lielisks, ja nepieciešams ātrs galarezultāts. Sāku tamborēt  aizmugures pusi no vidus- trīstūri, kad kakla izgriezuma platums bija pietiekošs, tad turpināju ar pīnīti priekšpuses platumam un tad jau tālāk pa apli. Man tik ļoti patika šis process, nākošais tambordarbs būs pončo  man pašai, tad safotografēšu arī procesu. Ideja par pončo radās, aplūkojot skaistos darinājumus plašajās interneta dzīlēs, atradu arī vairākus aprakstus, kā tos tamborēt, bet es paeksperimentēju ar kakla daļu, jo man nepatika, ka aizmugures daļā arī veidojas trīsstūris, tadēļ izdomāju recepti, kā to procesa gaitā aizpildīt. Kakla apdare ar īsajiem stabiņiem bez apmetuma, mazliet uzturot tamborējumu katrā kārtā, nobeidzu ar dekoratīvo maliņu. Meita ļoti gribēja bārkstis, tā bija visa tapšanas procesa sarežģītākā daļa, veselu dienu sēju tikai bārkstis. Bārkstīm apjomam pievienoju arī Ogres dzijas kamoliņu saskaņoti rozā krāsā.

Meita sākumā mazliet rauca degunu par rozā krāsu, bet par galarezultātu ir sajūsmā! Man atkal prieks par kārtējo izdevušos tambordarbu!

7 komentāri:

Elina teica...

Ļoti skaists pončo!!!
Obligāti nākamreiz pastāsti un parādi procesu!
Man arī tādu gribas :)

Daina teica...

superr, superr, superr!!!

mimosa teica...

Burvīgs!

Inese teica...

tiešām burvīgs, zefīrīgs :D

Madara teica...

jā labprāt redzētu kā tamborēji. to shēmu. jo es tamborēju paončo no divām daļām. divas taisnstūra detaļas un tad sašuvu. šis variants ir daudz skaistāks :)

Alise teica...

wow, nu tev i apgriezieni!!!!

Sarkanā Biete teica...

Ja, tev gan turboenerģija ! Viens smuks gabals pēc otra top!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...