sestdiena, 2011. gada 2. jūlijs

Karstā sestdiena un atkal vilnīši...

Palaimējās man tikt pie dāvanu kartes, uzminiet, kurā veikalā to iztērēju? Jā, nopirku mazliet dzijas, gan kokvilnu, gan līdzīgu tai, bet ne kokvilnu. Šoreiz man neierasti vēsākos toņos, bet burvīgais krāsu salikums man ļoti iepatikās. Un atkal adīšu sev, un atkal tie būs vilnīši, man tik ļoti patīk tos adīt.

Un kamēr mani bērni bija aizņemti ar savām nodarbēm mazliet saguruša sarga kompānijā, izdevās man iesākt jauno adījumu.

Biju pārsteigta, cik ļoti daudz dzijas toņos no ziedošo orhideju krāsām. Rīgas dzīvoklī tām patreiz miera periods, bet lauku mājā īsts ziedu trakums. Adu un priecājos!

Vēl vienu spilgto krāsu no mana adījuma ieraudzīju ceļa malā, košs ziedu paklājs ceļa nogāzē!

Vēl viena skaista vasaras diena pavadīta visjautrākajā kompānijā! Jaukas brīvdienas!

4 komentāri:

dace teica...

jā, bet kurā veikalā tad? ;) ;)

ceita teica...

Dace!
Manā vismīļākajā, Kumodē! Bet šoreiz mana izvēle par labu dzijai, nekrustiņojas man šovasar.

dace teica...

Ļoti smuka dzija. Kas ir tā raibā?

ceita teica...

Gaišākā raibā ir Alize(Turcija) merserizētā kokvilna, tumšākā raibā ir Alize akrils(rakstīts, ka ar zīda efektu), tāda ļoti slīdīga dzija, pārējās vienkrāsainās arī ir merserizētās kokvilnas. Izmēģināju šo ne kokvilnas (akrila) dziju vasaras džemperītī, pamīšus ar kokvilnu ir labs efekts, vasaras karstajās dienās ļoti labi sajūta(nav karsti).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...