otrdiena, 2011. gada 19. aprīlis

Gadalaiku spilvens

Aplūkojot dažādās internetā atrodamās bildes ar Granny Square nosaukumu, sapratu, ka vēlos kādu vecmāmiņas kvadrātu arī es uztamborēt. Lielisks iemesls tamborēšanai bija tie raibie dzijas atlikumi, kuri palika pāri pēc mana tambordeķa pabeigšanas. Šoreiz tamborējums tapa vispirms, tikai tad to noformēju par spilvenu, kura nosaukums radās pēkšņi- viena spilvena puse ir pavasaris- pirmā zālīte, dzeltenās narcises, rozā hiacintes,  bet otra puse- rudens- krāsainās lapas, košās dālijas.  Tas ir viens spilvens ar abām tamborētām pusēm. Varēšu arī tā lietot- pavasarī ar vienu pusi uz augšu, bet rudenī uz otru pusi. Meita pasūtīja vēl vienu spilvenu, kura puses būtu attiecīgi- ziema un vasara.

Pavasaris:


Rudens:




Uzsākot tamborēt šos ļoti viegli tamborējamos kvadrātiņus, pēkšņi sapratu, ka vairs nemāku, esmu aizmirsusi. Atradu internetā shēmu, ne pārāk labā kvalitātē, bet saprast var. Ielieku shēmiņu arī šeit, varbūt noderēs.



Spilvena abas puses kopā satamborētas, tamborējot dekoratīvās maliņas pirmo kārtu, otrā kārta maliņai tamborējās grūtāk, jo bija jātamborē jau ap pašu tamborējumā iepildīto spilvenu.
Tātad, maliņai pirmā kārta- stabiņš bez apmetuma, piecas cilpiņas, stabiņš bez apmetuma- utt, ar stabiņu satamborējot kopā abus iepriekš uztamborētos gabalus. Maliņas otrā kārta- cilpiņās ietamborēju vienu stabiņu bez apmetuma, tad trīs stabiņi ar vienu apmetumu, pēc tam vēl viens stabiņš bez apmetuma- utt.



Spilvena tamborēšana aizņēma vien divus vakarus, tamboradata Nr.4,5.

5 komentāri:

Inga teica...

skaistas un dzivelīgas krāsas spilveniem:)Man patīk!

Inese teica...

kāds burvīgs spilventiņš!!!
Tu mani būsi galīgi "samaitājusi" - no taviem krāsainajiem darbiņiem man sāk patikt krāsas, kuras iepriekš vispār nelikās uzmanības vērtas :) Piemēram, tagad man labāk patīk pavasara pusīte, lai gan visas manas mīļās krāsas ir rudens pusītē :D
Bet nu izskatās, ka vasaru un ziemu ar vajag, kā tad savādāk... Kāpēc rudens pusītē nav lentītes, tā tik mīļi atsvaidzina tamborējumu.
Starp citu, es šitos kvadrātus ar pēdējo reizi tamborēju skolā un ja godīgi, tad nemaz neatceros, kā tie top, tā ka paldies par šēmiņu (es jau labu laiku briestu uz tamborētajiem kvadrātiņiem, tik rokas pa īsām :D)

ceita teica...

Paldies!
Rudens krāsu lentītes krājumos bija beigušās, laikam jau steidzami jādodas uz veikalu. Varbūt pat to lentīti prasās platāku, kad nopirkšu, tad pamēģināšu.
Es arī tos kvadrātiņus pēdējo reizi skolā tamborēju.
No šī spilvena procesa secināju, ka dikti naski musturs tamborējas. Sāku apsvērt domu, ka iecerētās segas puišu gultām varētu būt šai pat rakstā, bet tikai strīpainas. Ātrāk tikšu pie galarezultāta.

Sarkanā Biete teica...

Hmmm, kārdinātāja:) Būs man arī jāvelk ārā dzijas kamoli un tamboradatas! Ļoti feins un tematisks spilvens tev sanācis!

Inese teica...

nezinu, vai Tu šo blogu skaties, bet te ir ārprātā skaisti tamborkvadrātiņi: http://grossmuetterchen.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...