otrdiena, 2017. gada 13. jūnijs

Lielais kvadrāts jeb big granny square

Mans jūnija big granny square. Pagaidām vēl neeesmu izdomājusi šim tamborim pielietojumu, vienkārši baudu procesu. Pavedienu mainot diagonālē, tas ir, kvadrāta stūrī, neveidojas malas vidū krāsu trepīte. Re, pat bildē uzreiz nevar pamanīt pavediena maiņas vietu...


Man atkal ļoti sakārojās patamborēt, iegadījās viena atvaļinājuma nedēļa un visvienkāršākais ceļā līdzi ņemamais atpūtas darbiņš, protams, ir tamboris. Granny square (un ne tikai to) tamborēt var praktiski visur, uz kuģa, autobusā, pie baseina, uz soliņa parkā vai pie ezera, terasē, bibliotēkā, kafejnīcā, lietainā dienā arī dzīvoklī...


Sākums ļoti raits, fonā kizomba (ak, so sensual) mūzika un paraugdemonstrējumi, vakara gaitā nemanot esmu uztamborējusi pieklājīga izmēra kvadrātu, savukārt dzerot rīta kafiju un vērojot Zviedrijas krastus, secinu, ka ar grūtībām šis kvadrāts ielien manā rokdarbu somiņā, atbrīvoju to no rezerves kamolīšiem, tagad būs ok, varu turpināt tamborēt un pa smuko staipīt līdzi... mani sen vairs neuztrauc tāda publiska rokdarbošanās, sevišķi pēdējā laikā jūtu ne vien sev pievērstu uzmanību, bet saņemu pat ļoti daudz komplimentu, arī par šo tamborējamo kvadrātu visas brīvdienu nedēļas garumā... un dažreiz es neesmu viena tāda publiskā tamborētāja... tad parasti sasmaidāmies... tamborēt ir tik aizraujoši! 


Krāsas vasarai pieskaņotas, spirgtas, košas, atsvaidzinošas... sagadījās no manas krājumu kastes izņemt savstarpēji saskanīgus kamolīšus.



Alize Forever Batik, mercerized effect, 100% microfiber acrylic, 50g/300m

(super jauka jau agrāk testēta dzija, kaut gan diezgan ļumīga, bezformīga, slidena, bet ar atvēsinošu efektu, un kādas košas krāsas un ļoti laba metrāža, cena arī reiz bija pievilcīga)

Hakelngarn 10, Color, 100% baumwolle, mercerisiert, 25g/116m

(vēl viena pārbaudīta vērtība, superīga kokvilna, stingra, ļoti labi tur formu, tādēļ speciāli ar šo tamborēju pa kārtai pamīšus starp alize ļumīgo)

tamboradata Nr.2.25









Sigtuna. Jūnijs šogad tāds, ka jaka visu dienu jāvelk mugurā, šoreiz koša, pamanāma, man ļoti mīļa jaka. Mana kvadrātu jaka. Pēdējās pāris dienas domas aizņem kāda ideja, kā būtu samiksēt Noro ar Pāci? Kaut  kam mugurā velkamam...  Man sakrājušies kamolīši, lēnām noskaņojos eksperimentam, ja nepamēģināšu, neuzzināšu... 










Atpakaļceļš šoreiz neplānots caur Tallinu, bet uzticamais google maps palīdzēja atrast divus jaukus dziju veikaliņus, pavisam spontāna ideja saulainā pusdienu pauzē, un izrādās, ka ir tikai jāgrib, tad viss izdodas! Par to nākamreiz...

Nav komentāru:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...