ceturtdiena, 2016. gada 17. marts

Lieldienu pārsteiguma projekts

Man tik ļoti patīk mūsu foruma www.krustduriens.lv organizētie tematiskie projektiņi, šoreiz


jo man ļoti patīk gatavot pārsteiguma dāvaniņas un ļoti patīk arī tās saņemt, es zinu, kam man ir jāgatavo dāvana, bet es nezinu, no kā un ko es saņemšanu pretim (izloze), tas ir tik.. tik... tik.. aizraujoši, daudz pozitīvu emociju garantēts abām pusēm!!! Tātad, mans gatavotais pārsteigums ir nonācis pie adresāta, tādēļ es tagad drīkstu dalīties savā gatavošanās un dāvināšanas priekā.
Tamborētās sedziņas (mandalas) tapa pirmās, nē pirmās bija krāsas, pavasara krāsas, dziju ficītes, bet noteikums bija tāds, ka vienai lietai jābūt izšūtai krustdūrienā, tādēļ komplektā tamborētajām sedziņām tapa izšūta sedziņa, mulinē izšujamos diedziņus krāsās rūpīgi saskaņoju ar tamborējumiem. Tieši izšuvums sagādāja lielāko prāta vētru, pārlapoju milzīgu kaudzi ar izšūšanas žurnāliem, atlasīju no tiem vairākus par Lieldienu tematiku, plānos bija izšūta stilizēta vista, olu cepurītes ar cālīšiem, pavasarīgi ziedi, dzeltenas narcises, sniegpulkstenīši... nedēļu staigāja domādama, bet galarezultātā paliku pie vienota stila - apaļš un ola, pats izšuvuma motīvs uztapa nākamajās divās brīvdienās, pirmajās divās brīvdienās uztamborējās tikai mandalas un tad jau beigās tapa pārējie nieciņi. Olu turētājus ar efektdzijām satina mana Marta, pati piemeklēja krāsas un rūpīgi pastrādāja pie tiem (šī ideja nāk no Martas bērnudārza laikiem, tātad, tukšais tualetes papīra rullītis tiek sagriezts un aptīts ar dziju, aukliņu, lentīti... galiņus pielīmē ar karsto līmi un gatavs!, manās mājās arī tādi ir pulka un noteikti tuvākajās brīvdienās uztaps vēl kāds). Miniatūra olas cepurīte, adīju to tikai pāris stundas, uz zeķu adatām Nr. 2 pa apli, uz vienas adatas 10 valdziņi, kopā 40 valdziņi. Sākumā gribēju izrotāt ar diviem maziem bumbulīšiem, bet nevarēju atrast bumbuļu taisāmo štruntiņu, tādēļ izvēlējos smaidīgo podziņu.







Šodien mana mājā ienāca krāsas, šī vārda vistiešākajā nozīmē. Tāds košums un dzīvesprieks, lai arī kāds būs ārā laiks Lieldienās, manas būs saulainas!
 
Tā forumā raksta dāvanas saņēmēja, un ļoti precīzi, man šīs fotogrāfijas tapa dienā, kas bija pagalam apmākusies, bet bildes ir izdevušas tādas ... saulainas! Un līdz svētkiem vēl ir laiks, tieši tik daudz, lai pagatavotu vēl kādu košu rotājumu!

Lai saulaina rītdiena!

3 komentāri:

Daina teica...

Kā jau parasti - Olita, Tev viss sanāk priecīgi krāsains! Skaisti!

O meu pensamento viaja teica...

Well done!
Colourfull lovely crafts.
Xoxo
Nina

RitaGri teica...

Priecīgi rotājumi Lieldienām.
Diemžēl šogad esmu tikai projekta darbiņu skatītāja, bet tas neliedz priecāties par citu veikumu. Un Lieldienās noteikti izcelšu gaismiņā citu gadu projektu dāvanas noformējumam.
Jauku nedēļas nogali!
P.S. Sola sniegotu(kas šeit jau virpuļo), bet uz baltā fona jo koši izcelsies tavi darbiņi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...