trešdiena, 2015. gada 25. novembris

Apļi kvadrātos

 
Gatavs! Pirmdien vakarpusē pabeidzu aptamborēt apmali, bet šodien beidzot saņēmos fotosesijai. Esmu priecīga par dzijas ražotāju tik nemainīgu zeķu dzijas ficītes svaru - 100g, no katras ficītes pēc viena 39. - 40. izmēra zeķu pāra uzadīšanas paliek pāri apmēram 30 g dzijas, super, jo speciāli iet uz veikalu un nopirkt tādu raibumu pledam es diezvai saņemtos, kaut gan matemātiski parēķinot, no divām ficītēm mierīgi sanāktu trīs pāri zeķu... vai tomēr labāk palikt pie viena zeķu pāra no ficītes un galarezultātā tikt arī pie neprātīgi koša pleda? Nenosvēru precīzi, bet pleda svars nebūs vairāk par kilogramu.
 

 
Šodien pabeidzu arī vienu zeķu pāri savam sešgadniekam (apmēram 33.izmērs), izlietoju vienu 50g zeķu dzijas ficīti, šoreiz palika pāri vien pāris metru garš pavediens. Valdziņi 56, adatas Nr. 2,5, valnīša raksts 2 labiski*2 kreiliski. Tātad, no vienas 100g zeķu dzijas ficītes teorētiski iespējams uzadīt divus zeķu pārus sešgadniekam, bet vai būs nepieciešami uzreiz divi vienādi pāri? Tāda 50g ficīte man gan bija nopirkusies pasen.
 
 
Uz adatām man pašlaik vēl divi zeķu pāri, pavisam ērts adīklis līdzi ņemšanai. Un, protams, ka kastē atkal turpinās krāties atlikušie 30g no pāra, tāds kā nebeidzamais stāsts...

Un laimīgā es...

Dienas gaitā šodien no plaukta nocēlu Ziemassvētku rotājumu izejmateriālu kasti, to ar diedziņiem, pērlītēm, lentītēm, podziņām un vēl visādiem štruntiņiem, no plauktiem izlasīju iepriekšējo gadu tematiskos žurnālus, tātad, ir īstais laiks rotājumu gatavošanai.
 
Lai jauka rītdiena!

4 komentāri:

Alise teica...

zibenīgi! un ļoti krāšņi! kā tev tas izdodas???

Sixspārne teica...

Skaists un košs Tev deķītis!
Arī mani nomoka tie zeķu dzijas atlikumi, bet man vēl īstā mūza nav atnākusi. :)

RitaGri teica...

Apsveicu ar pabeigtu darbiņu - košo pledu!
Un.. nekas nebeidzas, ja jau krājas pa 30g atkal materiāls darbam.

OnePerfectDay teica...

The blanket is BEAUTIFUL!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...