svētdiena, 2014. gada 23. marts

Otrā Elpa 2014 - 11. nedēļa

Mūsu krustiņprojekta pirmspēdējā nedēļa pavadīta, pēdējās nedēļas sanāk mazāk laika veltīt krustiņiem, paliek gaišāks, tādēļ nemaz vairs negribas šūt vakaros, bet krustiņprieks uzrodas agrajos brīvdienu rītos. Es cīrulis, man patīk agri celties. Un lielajiem bērniem brīvlaiks, sanāca mums kārtīga muzeju un kino nedēļa. Ja nākamajā pēdējā projekta nedēļā būšu čakla jo čakla, tad iespējams, ka mans projekta kopējais krustiņu skaits šajās divpadsmit nedēļās sasniegs 40 tūkstošus.
Šodien atklāju soliņa sezonu, kamēr bērni dzenā bumbu, es nodevos segas fotosesijai, vēl gan nav pavisam gatava, vēl jātamborē otrpus dzeltanajiem, esmu iecerējusi atstāt dzeltenos vidusdaļā un arī otru pusi segai pabeigt iekš zaļi rozā, vai ievērojāt, ir pamanāms progress galiņu ielocīšanā?
Man patīk šādi darboties, patamborē, lipini klāt motīvus un apstājies, kad vajadzīgais lielums sasniegts, un pa vidu uznāk iedvesma galiņiem, galu galā nepaies ne gads un sega paralēli citiem projektiem lēnām taps gatava.





  Jauku nākamo pavasara darba nedēļu!

3 komentāri:

RitaGri teica...

Jaukajam pagalma soliņam pārklāja izmērs jau pietiktu. Jautra bilde ar neiestrādātajiem diegu galiem.
Lai veicas!

Alise teica...

cepuri nost un lai vairāk pacietības!

Anne teica...

I love your hexagon afghan!! It's so colourful and wonderful!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...