svētdiena, 2011. gada 23. janvāris

Turpinu tamborēt segu

Patreiz segas izmērs ir apmēram 80*90 cm, motīvu skaits 277 gabali.



Tagad jau var uzklāt krēslam, bet galarezultāts būs sega lielajai gultai, vēl darba daudz līdz finālam.
Sen jau vēlējos nofotografēt šo košumu uz sniega fona, tad šodien beidzot izdevās, bez suņa un bērniem bildē... un pati biju slapja no sniega atrakcijām.

7 komentāri:

Madara teica...

Jā, šitais ir kaut kas ļoti krāšņs :)

Hela teica...

Vienmēr apbrīnoju tavu spēju savienot šķietami nesavienojamas krāsas. Bet rezultāts vienmēr ir superīgs! Arī šī sega top sulīga, koša un krāšņa.

Inese teica...

uz skaistā dabas fona izskatās fantastiski skaisti. Man arī tās krāsas nekādi neiet kopā, bet brīnos, kā tajā segā tās tik labi sadzīvo - ne ko pielikt, ne atņemt :)
Skaisti un ļoti darbietilpīgi (man noteikti nepietiktu pacietības...)

Anonīms teica...

Nu vnk super duper forši! Man tāda sega (un arī daudzas citas tamborētas) prātā jau sen ir, tikai pie paša realizācijas procesa vēl neesmu ķērusies! Bet prieks, ka ne tikai man vienīgajai patīk tādas segas, savādāk man jau likās, ka es būšu galīgi omiska palikusi ar saviem tamborējumiem :D
Lai veicas!

ramchix teica...

Vareni! Jo lielāka top sega, jo grandiozāka tā izskatās - ļoti patīk!

ceita teica...

Paldies par jaukajiem komentāriem!!! Sega top lielāka, pacietības man tiešām tagad netrūkst, process ir gana radošs, meklējot kārtējo kamolīti, skaitot motīvus un domājot par galarezultātu.
Es dievinu spilgtas krāsas, bet drosmi uz šķietami nesavienojamiem elementiem smeļos interneta plašumos. Un ideju nākamajiem darbiem ir milzums. Kaut tikai vairāk būtu brīvā laika iemīļotajām nodarbēm!

K @ Aurora Blythe teica...

Such a color master you are! Everything is so lovely here!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...