otrdiena, 2019. gada 22. janvāris

Zeķu janvāris II

Ziemas aukstums klāt, laika prognozes temperatūras stabiņš šonedēļ virzienā uz leju, mīnusi pieņemas spēkā. Kājas būs siltumā... jaunās zeķēs! Un saule atgriežas - aukstas, saulainas ziemas dienas, ar spožu sniegu un zilām debesīm, gluži kā jaukās bērnības atmiņās...

Atkal mūsmājās sakrājušies zeķu dzijas atlikumu kamolīši, tagad pamanu, ka zaļās krāsas šajā kokteilī ļoti maz ...  tā noteikti nav mana mīļākā krāsa... fonā mana pirmā izšūtā saulespuķe, ak, tas bija tik sen...


Man prieks, ka ikdienas steigā pamanīju zeķu (šoreiz trešajā sezonā arī cimdu) kopadīšanas projektu


projekts dzijas atlikumu radošai izmantošanai, noteikums - jāizmanto vairāk kā viena dzija adīšanai, projekta laiks no 14. janvāra līdz 14. februārim, tiek solītas arī balviņas, sīkāk par projektu skatīt instagram Monique kontā @blueberryfields


Par 2019. gada krāsu pasludināta koraļļu krāsa, meklēju šo dzīvespriecīgi rozīgi oranžo krāsu vietējo dziju veikalu plauktos, pie zeķu dzijas neatradu, vistuvākais bija šis rozīgais krāsu mikslis ar tajā nedaudz saskatāmo oranžīgo koralli. Ar šo spilgtumu sapurināšu kādu tumšu un garlaicīgu dzijas ficīti no mājās esošajiem krājumiem. Strīpainas zeķes būs...



2/2019

Tā sagadījās, ka šo zeķu pāri pabeidzu adīt kā otro šogad. Papēžus vienādus neuztrāpīju, zinu, zinu... vajadzēja otrai zeķei lieko zilo krāsu izgriezt, bet es noslinkoju. Uztveršu to par efektu, īpašo šo zeķu atpazīšanas zīmi... dzīvē arī viss ne vienmēr ir ideāli! Samiksētas divas zeķu dzijas ficītes, šoreiz bez papildus sarkanās krāsas, krāsas miksētas bez noteikta soļa un neritmiski, intuitīvi adot pa vienai, divām vai trīs rindiņām no katras fices. Dzija vēl palika pāri, vēlreiz apstiprinās iepriekš zināmais, ka no divām 100 g zeķu dzijas ficītēm iespējams uzadīt trīs zeķu pārus (apmēram izmērs 39...40). 



3/2019

Trešais šī gada zeķu pāris arī gatavs. Mans iemīļotais Sockengerippe musturs. Fotogrāfijā koka klucītis ir dēla gatavots, tas ir mans zeķadatu un tamboradatu stacionārais turētājs, tādi vairāki plauktā. Un pēc mana lūguma arī zeķu šablonus viņš ir pagatavojis. Šīs zeķu dzijas krāsu salikums ir burvīgs un strīpas veidojas smuki, tādēļ adīju pa tiešo no fices, neko nemiksējot. Trešdaļa ficītes palika pāri, to izmantošu nākamajam zeķu pārim kā skeletu, kurā ieadīšu dažādus mazos krāsainos kamolīšus. Bildē pārpalikušie kamolīši no citas košās ficītes, krāsas lieliski saskaņojas ar šo. 



Esmu uz zeķu adīšanas viļņa, turpinājums sekos...
Lai silti!

Nav komentāru:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...