piektdiena, 2018. gada 16. novembris

Mans novembris nav pelēks

Saules apmirdzēta pelēkā novembra diena uzmirdz. Un uzmirdz mans adīklis. Visu nedēļu tumšajos darbdienas vakaros esmu adījusi šo ļoti košo strīpaini, pašlaik apmēram pusē... varbūt mazliet vairāk par pusi uzadīts. Pāces vilna rullē arī šoruden! Un kā vienmēr es adu no iepriekš izmazgātas dzijas, adījums nevērpjas un nešķobās, dzija patīkami smaržo, galarezultātu vienmēr notvaicēju ar gludekli, vienlaicīgi piekoriģējot formu, arī mazliet pastiepjot, ja nepieciešams. Bet šim adījumam līdz galarezultātam vēl kāda nedēļa nepieciešama.



Pelēkajam tik daudz nokrāsu - sudrabotais, metāliskais, dūmakainais, zilganpelēkais, asfalta, miglas, laukakmens, baložu, pelnu, pērļu... vēlā rudens krāsās ir tāds maģiski skumjš miers. Un pelēks nav garlaicīgs vai vienmuļš... drīzāk tāda ļoti stabila vērtība, dažreiz ir neizsakāms prieks par pelēko ikdienu... Bet vienalga, lai cik sarežģīts tas pelēkais būtu, man tas ir tikai fons, lielisks fons košām krāsām. Nespēju sevi iedomāties adām kaut ko lielu un vienkrāsaini pelēku, tas nav man. Pēdējā laikā jūsmoju par pievilcīgajām pelēkā un dzeltenā kombinācijām, pat piesekoju šeit  #grellow






Pārsvarā jau tomēr vēss, mitrs, auksts, slapjš, tumšs un ja vēl smidzinošs lietus... bet pret tumsu ar krāsām! Ļauties drosmīgām krāsu kombinācijām, mēģināt noķert retos saules starus, sīkumiem, par kuriem nekrenķēties, vērienīgi paplašināt robežas, panašķēties ar kādu īpašu saldumu, un adīt tikai to, kas patiešām sagādā prieku, tūlītēju prieku - tā ir recepte manai novembra labsajūtai. Skumjā rudens dienā spilgtas krāsas dzijas ficīte noteikti uzlabos garastāvokli. Lai viss mums izdodas! 

4 komentāri:

RitaGri teica...

Šodien secināju, ka šis rudens nav tik pelēks, tumšs jā, bet pateicoties siltajam rudenim, zaļuma padaudz. Arī tavās pilsētas bildēs. Bet tava krāsu terapija, studija, vai kā vēl to var nosaukt, protams, ir prieks dvēselei. Pēc prognozēm īsti pelēkais pat nevarētu pienākt, ja sola sniegu.
Lai jauks pēcsvētku noskaņojums!

ceita teica...

Paldies! Krāsas ir manas draudzenes... Šorīt Rīgā bija baltas mašīnas, sīkas pārsliņas krita, es pat cepuri izvilku no skapja. Ziema būs drīz... jauku tev arī šo nedēļu!

Anna teica...

Tās krāsas spridzina! Mana sajūsma par Tavu krāsainumu ar katru gadu tikai pieaug un vairojās.

ceita teica...

Mīļš paldies! Esmu aizkustināta 💖 ... prieks darboties, Ziemassvētku gaidīšanas laiks arī ir klāt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...