svētdiena, 2014. gada 26. janvāris

Otrā Elpa 2014 - 3. nedēļa

Tātad, ja mazliet parēķināt, nu, tā, noapaļojot, tad kopējais krustiņu skaits gatavai saulespuķei būtu apmēram 600*600 krustiņu, kopā apmēram 360 000 krustiņu. Katru nedēļu projekta ietvaros man izdodas iekrustiņot mazliet virs 3000 krustiņiem, noapaļojot tas ir viena nedēļa līdzīga vienai simtajai daļai no pavisam nepieciešamo krustiņu skaita. Tas nozīmē, ka līdz finālam atlikušas nedaudz mazāk par 100 nedēļām, ja vien tik pat čakli turpināšu krustiņot.
 
 
Šonedēļ krustiņoju vien divās krāsās (444 un 972), jo sagadījusies man pa apli milzīga dzeltena ziedlapa, vēl nepabeidzu to, pārāk milzīga. Šī bija emocionāli ļoti smaga nedēļa, tādēļ biju pat laimīga, ka nevajag domāt par krāsām, vienkārši tikai tehniski krustiņot un garās kārtas beigās pierakstīt krustiņu skaitu projektam.
 
Šonedēļ paveiktais tuvāk:
 
 
Un adīju otru cimdu, diezgan naski man sanāk, kamēr gaidu dejotājus, varu adīt, arī vilcienā braucot, galamērķis ātrāk pienāk, ja adāmais pie rokas. Krustiņojamo palagu līdzi gan nav iespējams paņemt, tādēļ mans krustiņojamais laiks vien vēlu vakarā. Topošie cimdiņi saulespuķes krāsās. Fotografēts ar telefonu:
 
 
Jauku nākamo auksto ziemas darba nedēļu! Un raitus krustiņus!

4 komentāri:

RitaGri teica...

Malacīte - 3000 krustiņi nedēļā!
Lai siltums sirdī šinīs aukstajās dienās!

Tīna teica...

Es arī iedvesmojos no Tevis un krustiņoju sen iesāktu darbiņu ar akrila dziju un ..lāpāmadatu. Tik smalki darbi (kā Tavējie) man nav pa spēkam. Apbrīnoju Tevi! Ceru, ka nekas ļauns nav atgadījies un viss nokārtosies?!

Daina teica...

Saulaini Tev darbiņi top, gan jau nākošās nedēļas būs saulainas!

ceita teica...

Paldies par jaukajiem komentāriem!
Protams, ka viss nokārtosies, bet pašlaik ir tāds ļoti smags periods, ņemot vērā pēdējā pusgada notikumus manā privātajā dzīvē, pēc salīdzinoši ilgām pārdomām, esmu iesniegusi tiesā prasību par laulības šķiršanu, bērnu aizgādību, saskarsmes tiesībām. Izskatās, ka tuvākie mēneši arī nebūs rožaini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...