sestdiena, 2011. gada 26. novembris

Saulespuķu iedvesmota

Mans jaunais tambordeķa process, sega no tamborētiem motīviem mazajam Jančukam. Motīvu tamborēšanas apraksts ņemts šeit:
Paldies autorei par aprakstu bildēs, blogā var aplūkot arī brīnišķīgu segas galarezultātu, tik skaistu un krāsainu!

Šoreiz dzijas izvēle par labu vilnai- dzija zilā krāsā ir merīnvilna, pārējā krāsainā dzija ir virgin wool(mazliet lētāka dzija). Kopējais daudzums patreiz 1,2 kg, varbūt pietiks segai, jo musturs nav ļoti blīvs, tamborēju ar Nr.4 tamboradatu.



Man neaizmirstamu pārsteigumu un visjaukāko dāvanu manam Jančukam pirms diviem gadiem sagādāja mūsu krustiņforuma www.krustduriens.lv  meitenes, tādēļ nebija ne mazāko šaubu par to, kādu segu manam saulstariņam tamborēt. Ar saulespuķēm, gaiši zils fons (šī taču ir puišu krāsa).
Krāsu prieks no mana agrāk krustiņotā saulespuķu darba, dievinu saulespuķes, ļoti mīlu krāsu salikumu zils, dzeltens, oranžs.



Tagad atkal tamborēšanas prieks! Man ļoti patīk tamborēt!



Turpinājums sekos...

6 komentāri:

Inese teica...

skaists sākums :)

Anonīms teica...

Ceita, Kā vienmēr- ļoti skaisti un krāsaini!!! Cik liels apmēram ir Tev sanāk viens kvadrātiņš?

Alise teica...

lai ātrāk top darbiņš! Tev prieks no krāsainām dzijām, mums būs prieks vērot procesu un arī iedvesmoties saviem jauniem darbiem!

ceita teica...

Paldies!
Kvadrātiņa malas garums ir 19 cm, dziju paredzēts adīt vai tamborēt ar Nr.3 līdz 3,5. Es tamborēju ar Nr.4, dzija ir smalkāka par iepriekšējā tambordeķa dziju, esmu jau nākamos divus kvadrātus uztamborējusi. Ja vien nenovirzīšos no mērķa, tad Jančuks tiks pie savas jaunās segas vēl šogad!

Anda teica...

superīgas krāsas :) Tāds ļoti, ļoti priecīgs skatās.

Lai labi tamborējas!

ceita teica...

Anda, paldies!
Ar domu par krāsu prieku šajā tumšajā un pelēkajā laikā maisiņš ar šo krāsaino dziju pacietīgi gaidīja savu kārtu,šo dziju nopirku apmēram pirms diviem mēnešiem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...