sestdiena, 2011. gada 17. septembris

Svinam tamborēšanu jeb kā tikt pie tamborētiem cimdiem vienas dienas laikā



 
Aicinājumu kopā tamborēt izlasīju Lindas blogā:

Šodien man bija nepieciešams: dzija Lang Yarns Jawoll Magic (75% vilna)  pusficīte, tamboradata Nr.2,25, adata sašūšanai, modelis piemērīšanai, iedvesma un labs garastāvoklis!

Musturs- vienkāršie stabiņi bez apmetuma, starp tiem viena gaisa cilpiņa.
Šādus cimdus tamborēju katru gadu, vairākus pārus, sev jau gadus divdesmit, bērniem regulāri kopš dzimšanas, kādreiz arī lellēm.

Tātad, pirmā bilde fotografēta no rīta, tad devāmies visi kopā uz vēlēšanām, pēc tam ģimenes pusdienas un kūkas kafejnīcā, svinības ar gudru ziņu, lai man šodien mājās brīvdiena no gatavošanas. Līdzjutēju tamborēšanas svinēšanai šodien netrūkst, pat vīrs man šodien vienu tamboradatu nopirka! Bildē iekļuvušas arī šalle un cepure- abas vēl procesā . Meitas vēlmes- cepurei uzlokāma mala un obligāts bumbulis, šalle gara un vēl cimdi-  bez pirkstiem. Tie vēl taps, bet šodien tamborēšu viņai normālus pirkstaiņu cimdus.



Un šāds skaists mākoņu kuģis šodien peld gar manu septītā stāva logu:


Turpinu čakli tamborēt (apmēram seši vakarā)


Turpinu čakli tamborēt (apmēram deviņi vakarā)



Cimdus pabeidzu, mans modelis jau sen aizmidzis! Es gan nē, vēl vienu krūzi kafijas pie tv, tagad tamboradatas vietā jau esmu tikusi pie adāmadatām, turpinu vērot  tiešraides šovu un adīt šalli meitas rudens komplektam.

P.S. Bildes bez normālas dienasgaismas neatspoguļo dzijas patieso skaistumu! Galarezultāta fotosesijas bildes pievienoju nākamās dienas rītā!

13 comments:

Anda teica...

Forši, koši cimdiņi :)

andrasballe teica...

skaisti cimdiņi :) ja nav noslēpums - kur un kā var tikt pie tik superīgas un košas dzijas? :)

dace teica...

Arī tādus cimdus gribu!
Un jautājums tāds pats kā andrasballei: kur tu pirki dziju?

ceita teica...

Paldies! Man pašai arī sakārojās tādus cimdus.
Dziju pirku Vecrīgā, Hobbywool veikalā.

Madara teica...

cik kolosāli cimdi. es ar gribu tādus iemācīties tamborēt. vienreiz kaut kad pasen mēģināju. galīgi garām viss bija un nesanāca, un atmetu domu vai vispār kādreiz kas sanāks. bet tagad ieraugot tādu krāšņumu atkal sagribējās provēt :)

ceita teica...

Madara!

Varētu jau es mēģināt kādu aprakstu sagatavot nākamo cimdu tamborēšanas procesā, jāpieraksta stabiņu skaits, bet es parasti pēc izjūtām šos cimdus tamborēju, no sākuma vienas rokas virspusi un tad jau otrai rokai piemērot pie pirmās, un tā arī abas apakšpuses ik pa laikam attiecīgi vienu pie otras piemērot.
Bet varbūt kaut kur interneta plašumos ir manīts jau gatavs apraksts?
Šādus cimdus arī mana mamma kādreiz tamborēja, kad es vēl pavisam maza biju. Man bijuši arī tādi cimdi, kuriem katrs pirksts citā krāsā. Tajos laikos jau nebija tik smukas gatavas dzijas ar krāsu pārejām.
Dienas laikā patiesībā var pusotru pāri pieaugušajam uztamborēt, tas ir trīs cimdus- sašūtus jau gatavus. Man lēnu sokas kopā sašūšana.

Alise teica...

Jauki cimdi. Aktuālās krāsās!

Inga teica...

Ļoti feini, rudenīgi cimdiņi! :))) Būtu vienkārši fantastiski, ja Tu to aprakstiņu kādreiz...:)))

ceita teica...

Paldies, meitenes!
Gan jau es to aprakstiņu kādreiz, vēl šoruden kāds jauns pāris sev jāuztamborē, tad procesa gaita arī jāpieraksta. Būtu vien tā brīvā laika tā vairāk...

RitaGri teica...

Kā es biju palaidusi garām šo krāšno cimdu ziņu!!! Skaisti gan!Prieks, ka tavai meitai vēl ir tādu krāsu patika, manai pusaudzei bija melnās, tad pelēkās krāsas periods, tad bēšīgais...

dace teica...

Vai tu lūdzu vari arī atklāt ka sauc dziju?

ceita teica...

Dace!

Jā, jā, tekstā, jau minēju, bet varu teikt vēlreiz:
dzija Lang Yarns Jawoll Magic (75% vilna)
veikalā redzēju vēl dažādas krāsu kombinācijas, nopirku arī sev, citu krāsu kombināciju.

dace teica...

Paldies! Tā nu sanāk ka nereti nakts melnumā skatos blogus un palaidu garām!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...