svētdiena, 2017. gada 22. oktobris

Strīpainais zelta rudens

Šodien pilna zeme ar zeltu sabirusi... mazliet arī mana šallē ticis. Paskatoties no rīta pa logu, steidzu izadīt pēdējās pelēcīgās strīpas savā šallē, kamols negaidīti beidzas tieši ar pelēko krāsu. Un kādēļ gan ne pelēkais ar dzelteno? Lapas tik birst un birst... man vēl galiņi jāieloca... būs... šodien būs gatava mana divmetrīgā strīpainā un ļoti platā šalle. Mazliet par platu, lai nēsātu tradicionāli aptītu kā šalli, dubultā pārlocīta gan ok, bet kā plecu šalle - ideāla.  Āķis lūpā, izmazgāta dzija kastē... jau zinu, ka taps vēl viena, šaurāka un citās krāsās. Pāces vilna rullē! Pārsteigums katrā kamolā! Tik ideāls fons šodien... varētu bildēt vēl un vēl... ja ne vien mans koši sārtais deguns, rudens iesnu laiks jau klāt...







Pēdējā atkāpe superīgam galarezultātam - adīta no iepriekš izmazgātas vienkārtīgas Pāces vilnas dzijas, svars mazliet virs 300g, izmantoti trīs lieli kamoli no trīs dažādām ficēm, ieadot pa kādam kontrastējošam  kamolītim no iepriekšējiem projektiem, 120 valdziņi, adāmadatas Nr. 4, viena neliela sauja dzijas galiņu pēc ielocīšanas, finālā šalle notvaicēta ar gludekli, žāvēta izklāta. Adīta ar lielu prieku gandrīz divas nedēļas. Būs silti! 

Nākamā nedēļa man solās būt cimdu nedēļa... Lai jauka rītdiena!

4 komentāri:

Unknown teica...

Wunderschön!!

ceita teica...

Paldies 💖

Ilse * BY IK * teica...

Beautiful!!
Greetings, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

ceita teica...

Paldies 💖

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...