ceturtdiena, 2017. gada 17. augusts

Tamborēto kvadrātiņu diena - Granny Square day 2017


Granny Square diena 2017 aizvadīta. Prieka, azarta un pozitīvu emociju pilna. 15. augusts. Šogad jau esot ceturtais gads pēc kārtas. Visus interesentus  Susan @suregal27  aicināja nofotografēt un ievietot tiešsaistē tamborēta vecmāmiņas kvadrātiņa bildi, pievienojot birkas #grannysquareday2017 vai #grannysquareday, lai vēlāk varētu veidot virtuālas kvadrātiņu segas. Un veidot tās var jebkurš, es arī pamēģināju, un tas nemaz nebija sarežģīts process, visgrūtāk bija atlasīt kvadrātiņus, proti, izvēlēties, jo to bija tik daudz un tik dažādi, gan musturi, faktūras, krāsas. Es izvēlējos tos, kuros bija man mīļā dzeltenā krāsa. Un arī mans ieguldījums bija tradicionālais kvadrātiņš saulainās krāsās. 


Dienas gaitā kvadrātiņu krājums papildinājās strauji, atlasīju vēl un vēl dzeltenos... un savai kolāžai vēl dzeltenu fonu uzliku.


Virtuālo kvadrātiņu iedvesmota, ar milzu prieku turpināju tamborēt savus kvadrātiņus. Izmantoju to dziju, kas palika pāri no sedziņu aizkara tamborēšanas, krāsainie ficīšu atlikumi visticamāk pārvērtīsies spilvenā. Tāds ir mans plāns. Pašlaik uztamborēti 16 nelieli (6*6 cm) kvadrātiņi, bet taps vēl. Jāizmanto iedvesma un šis azarta mirklis. Sākumā satamborēšanai biju atlasījusi zaļi violetu dzijas ficīti, bet tagad par to šaubos, gribētos vēl saulaināku... 



Vishipnotizējošākā virtuālās segas versija ir  Sandrai @mobiusgirl, izmantojot 324 kvadrātiņus. Manējais tajā gan nav iekļuvis, jo virtuālo kvadrātiņu tiešām bija ļoti, ļooti daudz. Un uz šo kolāžu var lūkoties ilgi, tā ir tik fascinējoša, hipnotizējoša, aicinoša, iedvesmojoša... Es mīlu tamborēt kvadrātiņus, man patīk pats process, tai skaitā arī galiņu ielocīšana, un patīk spēlēties ar krāsainajiem kvadrātiņiem procesa gaitā. 


Šīs aktivitātes notika iekš  instagram, tādēļ saņēmos un beidzot uztaisīju savu instagram profilu: @ceitaspasaule 

Un uzzināju vēl par kādu interesantu starptautisku projektu, saņēmu uzaicinājumu uztamborēt  vienu vai vairākus 20*20 cm kvadrātus The Biggest Crochet Blanket  in the World 2018. Tas norisinās Nīderlandē. Informācija instagramā šeit: @ggdw2018

Lai jauka šodiena!

2 komentāri:

RitaGri teica...

Kad izlasīju tavā postā par tamborēto kvadrātiņu dienu, nopriecājos, ka man būs iemesls izcelt dienas gaismā manu kvadrātiņu kasti un notamborēt kādu, bet.. bija jāuzraksta šai dienai atgādinājums. Aizmirsu.
Koši tavi kvadrātiņi! Un kolāžas tiešām acu priecēšanai, nenoskatīties, kādi raksti un krāsas.

ceita teica...

Paldies! Es toties aiztamborējos... pilnīgi neplānots, spontāns jauns kvadrātiņu process, bet nu jau savienošu pēdējos un atgriezīšos pie jakas adīšanas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...