pirmdiena, 2017. gada 20. marts

2017/8

Sveiciens pavasarī! Astronomiskais pavasaris esot šodien jau sācies! Un man atkal lielais vāveres ritenis, tik daudz jāpaspēj un tik maz laika atliek patīkamajam, balansēju starp vajadzēt un gribēt. Neskatoties uz pārāk straujo laika ritējumu, esmu pabeigusi astoto zeķu pāri. Ne vienmēr zils automātiski nozīmē, ka tas kaut kas puišiem, man šķiet, ka mazliet par daudz ar to dzelteno iestrīpoju, līdz ar to zeķītes vairāk tādas pavasarīgas sanākušas, pavasara zilās debesis un dzeltenās tulpes, dievīga krāsu kombinācija ziemas nogurdinātajiem. Izmērs 39-40, tad jau manīs, kuram iepatiksies, notvaicēju un pašlaik pie gatavajām noliku.










Pēdējā bildē iesākts devītais pāris, nekur tālu no strīpām neesmu aizadījusies, bet man patīk, tādas... jautras un košas strīpiņas zeķēs. Šīs top no divu ficīšu atlikumiem, gadījumā, ja nepietiks konkrētās dzijas, uzadīšu koši dzeltenus purngalus. Svētdien man iegadījās neplānoti brīvas pāris stundas Vecrīgas apkārtnē, vienai pašai, bez maniem lolojumiem un suņa, aiz sajūsmas pat nezināju, ko lāga iesākt, jo parasti savu dienas maršrutu plānoju rūpīgi, un tad .... es pastaigājos, vienkārši pastaigājos, pie stacijas ieraudzīju gaumīgus plakātus ar latvju zīmēm, par laimi pīpētāju uz blakus soliņiem bija maz,Vecrīgā savukārt vairāk skatījos uz jumtiem, izvairoties no galvenajām ielām ar ļaužu burzmu, mani ļoti iedvesmo tāda augšup skatīšanās, zilās debesis un oranžsarkanie jumti, atkal dievīga krāsu kombinācija. Vecrīga ir tik skaista un iedvesmojoša, ja nekur nav jāsteidzas!

Jauku nākamo pavasara nedēļu!

Nav komentāru:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...