sestdiena, 2016. gada 5. novembris

Sniegs

Šīs nedēļas prieks - sniegs!!! Rīgā īsta ziema, sniega sega ap 20 cm! Novembra pirmā nedēļa. Turpinu adīt zeķes. Šīs spilgtās ir mans šīs sezonas zeķu dzijas pirkums - ON line Supersocke Carneval-Color (krāsa 1886). Spirgtas un priecīgas krāsas! Patīk, ka dzijas pavediens nav vienmērīgi klāts ar krāsu, tuvumā var saskatīt arī balto katrai krāsai, adījumā ļoti labi izskatās. Ilgi domāju par krāsojumam piemērotu zeķes musturu, pirmo iesāku ar pīnītēm, labiski, nepatika... izjaucu, iesāku otro mežģīnrakstā, arī nepatika... izārdīju un sāku trešo reizi un ir! Pilnīgi fantastisks un viegls zeķes musturs, pagājušajā rudenī šajā musturā man arī bija uzadītas zeķes (gaišās krāsās - balts, pelēks, g.zils). Musturs no Zeķu Verenas (Pasaules apceļošana, II daļa, E22, Kanāda 103. līdz 105. lpp). Zemāk bildē mazais kamolītis ir tas notītais dzijas daudzums, lai arī otra zeķe sanākta identiska pirmajai.






Jau kuru reizi priecājos, ka viss notiek, kā tam jānotiek. Jau pāris nedēļas pētu dažādus tamborētus motīvus interneta resursos, man padomā kaut kas diezgan konkrēts, bet nevaru tā īsti atrast iecerēto. Pētu un šo to piefiksēju, iedvesmojos... un turpinu meklēt. Šonedēļ devos uz Zvaigznes grāmatnīcu pēc mūzikas grāmatas, ko manējais pirmsklasnieks bija iemanījies nolikt tik drošā vietā, ka pat es nevarēju to atrast... mūzikas grāmatu, protams, nopirku... un nopirku vēl divas grāmatas sev, praktiski par žurnālu cenu... Zvaigznē lieliska izpārdošana, cik ilgi nezinu, bet dažām mani interesējošām gramatām pat puscena. Un milzīgs prieks, ka tamborēto ziedu gramatā atradās mani meklētie motīvi, pat veseli divi, ļoti līdzīgi iecerētajam, tagad tik tālāk jāpaeksperimentē ar tamboradatas rupjumu un dzijas mikšļiem... bet par to citreiz. Grāmatas lieliskas, man patīk, ka tajās ir arī tehniskie zīmējumi kopā ar aprakstu. Un tagad jau es droši zinu, ar ko nodarbošos Ziemassvētku gaidīšanas laikā...
 



Lai jaukas brīvdienas!

Nav komentāru:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...