otrdiena, 2012. gada 18. septembris

Rudens sajūtas rokdarbos


Dūrainīši sev (fotogrāfijā tie uzvilkti rokās Martai), cimdi ļoti rudenīgās krāsās, dzijas atlikums no tamborētās Noro jakas pamīšā salikumā ar nesen pirkto kašmira dziju, starp citu, tests izdevies, vienkrāsainais brūnais pavediens (kašmirs 40%, vilna 60%) ir lielisks, mīksts un patīkami adāms, mazliet smalkāks par Noro Flower Bed. Veidojas līdzens adījums, būs tieši laikā iecerētajai jakai sviķeļa rakstā. Esmu izlēmusi to miksēt ar krāsaino igauņu vilnu silti dzeltenoranžos toņos. Rudens valda manās domās un iecerēs.
 
Par cimdiem - 11 valdziņi uz katras adatas, 4 kārtas kreiliski ar Noro Flower Bed, 4 kārtas labiski ar brūno kašmiru, īkšķim 16 valdziņi labiskajā adījumā. Ļoti vienkāršs musturs, bet tik interesants krāsās un faktūrā rezultāts.
 
 
Rudens smarža vēsā rītā iedvesmo domāt par siltām un ļoti praktiskām lietām. Tik vienkārši, izņemt no kastes zeķu adatas un uzadīt cimdiņus. Nākamās varētu būt zeķes, kāju mūsmājās daudz... Tas mani mazliet biedē, negribu ieslīgt kārdinošos sīkumos, apmaldīties zeķu un cimdu adīšanā, jo vēl daudz iesāktu rokdarbu nav pabeigti. Un jaunu cepurīti arī kārojas sev uzadīt...
 
Vienu rokdarbu gan pabeidzu - vilnīšu šalli, patiesībā ir pabeigta arī otrā - zilo toņu vilnīšu šalle, bet tai vēl galiņi visi nav ielocīti. Un pavisam nedaudz palicis sarkanajai zigzag jaciņai - tik vien, kā piešūt garo atsevišķi uzadīto sarkano maliņu. 


Kā vienmēr sarkano krāsu ir grūti fotografēt. Šalle ir tik gaisīga, viegla, mīksta, krāsaina, koša ... superīga! Man ļoti patīk galarezultāts.


Dzijas patēriņš šallei - Noro Cashmere Flavor apmēram 50g, kidmohēra  apmēram 2,5 ficītes. Tamboradata Nr.3,25. Šalles izmērs pieklājīgs - pagaidām 190 cm*36 cm, nēsājot noteikti kļūs mazliet garāka un šaurāka.
Vasarā tamborējot šķita, ka šallē ir visas vasaras košo puķu krāsas, bet apbrīnojami - tagad šķiet, ka šallē ir visas rudens košās krāsās.
 


 
Krāsainu šo dienu! Un vēl košāku rītdienu!

4 komentāri:

Alise teica...

Fantastiska šalle!

Sveicieni tev no manis, no saulainās Itālijas! Atrodoties šeit, grūti iedomāties rudeni, jo te visur apkārt vēl ir vasaras krāsas un smarža...

ceita teica...

Alise! Mīļš paldies par sveicieniem! Lūk, šorīt laika ziņās sola lietu Rīgā pēcpusdienā, bet nākamās dienas būšot ar lietu un vēsas, kā jau rudenī... Starp citu, šaļļu sezonu esmu atklājusi, man salst rīta agrumā.

RitaGri teica...

Nu ko lai saka, kārtējo reizi skaisti darbi! Šalli man arī patiktos apmest ap rudens mēteli un pasildīt savu kakliņu. Bet vēl jau jauks laiks, rullēju ar velosipēdu uz darbu.
Cimdiņi interesanti ar rievoto rakstu, nez'kā būtu uz rokas(manējās)?

ceita teica...

Paldies, Rita!
Cimdi ir kāreiz manējie, bet es pati uz savas rokas nofotografēt nevaru, tādēļ Marta uzvilka fotosesijai. Man patīk mustura faktūra, labi pieguļ rokai. Dotais valdziņu skaits paredzēts pieaugušai rokai.
Paļāvos šodien uz labo laiku, bet tas mani pamatīgi pievīla, iebraucu centrā, un tā gāza lietus, bet es bez lietussarga... Nācās iet uz veikalu un pirkt jaunu, tagad man ir arī skaists un jauns lietussargs.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...