otrdiena, 2012. gada 31. jūlijs

Otrdiena - piektā diena

Piekto dienu azartiski un publiski adu savu ceļojošo jaku, šis būs ļoti ātrs process. Tagad vakarpusē esmu jau tikusi līdz rokriņķiem visām trīs jakas daļām. Šodien pludmalē nebiju vienīgā publiskā adītāja, gabaliņu no manis tika adīts kaut kas aprikožu krāsā. Kādu laiciņu slēpos kafejnīcas ēnā un adīju, pēc tam atkal bridu jūrā peldēties, tad brītiņu zem saulessarga, tad atkal saulītē... utt. Pēdējā atvaļinājuma diena kārtīgi jāizbauda. Mīlu vasaru, jūru un sauli!




Esmu sajūsmā par krāsām, kā tās izkārtojas, katra priekšpuses daļa būs savā krāsu ritmā, neko nesarežģīju, ņēmu kamolu un adīju. Tā, lūk, man sanāk. Bildītes tapušas šodien priekšpusdienā, tagad vakarā pie tv noraukšu visām detaļām paduses daļas, tad tik līdz augšai tālāk. Esmu nopirkusi apmēram 300g Noro Flower Bed, izskatās, ka dzijas pietiks. Turpinājums sekos.
Saulainu garastāvokli!

7 komentāri:

Alise teica...

skaisti, jo ir ļoti skaisti!

Inga teica...

:))) FEINAS KRĀSAS UN ĻOTI IEDVESMOJOŠA UN VASARĪGA ADĪŠANA!

Anonīms teica...

Paldies par smukām bildēm! Ieraudzīju citām acīm šo Flower Bed toni.
Veikalā - spolē nemaz neuzrunāja, bet te - īsta vasaras krāsa :)

RitaGri teica...

Tāds sveiciens pagājušajam zemeņu laikam, es tā redzu šīs krāsas!

Jucus teica...

Ceita, you have super photos, again! The colour of your knitting is amazing!

Alise teica...

ehh, žēl, ka atkal esi pie darba...tas nozīmē, ka blogosi daudz-daudz retāk nekā atvaļinājuma laikā ;-)

ceita teica...

Mīļš paldies par jaukajiem komentāriem! Man arī ļoti patīk šis Noro krāsu salikums, katram musturam, šķiet, tas izskatās savādāk. Noro ir pārsteigums.
Esmu atpakaļ darbā, loģiski, brīvā laika pavisam maz, bet bez darba es nemaz netiktu pie Noro... Lūk, tā!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...