sestdiena, 2012. gada 24. marts

Puķīšu trakums



Uzmanību! Tamborēšana rada atkarību! Un vēl kādu, man nemaz vairs negribas krustiņot, piektdien iešuvu nepabeigtajā krustiņdarbā sešus pavedienus, bet domās jau tamborēju puķītes. Atkal sakrājusies kaste ar dažādu manu pabeigto rokdarbu atlikušajām dziju ficītēm, traks raibums, ilgi domāju, kā šo raibumu savienot, līdz izdomāju, ka tā būs zaļo toņu igauņu vilna, kuru izmazgāju un satinu kamolos. Būs manā puķu dārziņā zaļa zālīte. Lūk, žūst piektdienas saulītē:



Sākumā bija doma par Babette, bet krāsu raibums ir tik nesavienojams, gan jau kādreiz tikšu arī līdz Babette. Kā nākamās rindā bija African flower, bet tomēr izlēmu tās pataupīt kādai vasaras tašiņai.

Mans krāsu trakums: dažas zeķu dzijas ficītes, atlikumi no saulespuķu segas, kamolā ārdītais sarkanais adījums, zaļā igauņu vilna, visa dzija apmēram vienādā rupjumā, pietiks kaut kam lielākam:



Šoreiz izvēlējos ļoti vienkāršu motīvu, šajā brīnišķīgajā Kate blogā motīva apraksts ar bildēm:

Motīvus savienoju, tamborējot pēdējo kārtu, man ne visai patīk tos šūt kopā, galiņus cenšos ietamborēt, bet pēdējie tomēr ir jāievelk, daru to uzreiz procesā, neatliekot uz vēlāku laiku. Patreiz dienas gaitā jau uztamborēti deviņi motīvi. Tamboradata Nr.4.

Patiesībā šis rīts nemaz tik jauki nesākās, mani mīļumiņi piecēlos jau sešos ar lielu troksni, man sagādājot brīnišķīgu iespēju agrā brīvdienas rītā ķerties pie putekļu vākšanas, veļas mazgāšanas, mantu kārtošanas, pusdienu gatavošanas utt, bet laiks aiz loga nesolīja šodien skaistu dienu, pilnīgs ārprāts! Nepagāja ne puse brīvdienas, kad nepieciešamie mājas darbi bija apdarīti, es atkal varu nodoties savam jaukajam hobijam. Marta jautāja, kādēļ es neturpinot tamborēt Mārtiņa segu un japāņu puķīšu aizkaru? Pabeigšu iesāktos darbus, noteikti, bet šodien es vēlos tamborēt šīs puķītes.


Jaukas brīvdienas!


3 komentāri:

dace teica...

šādas smukas puķes ir laba atkarība!

Alise teica...

ak, zaļās zāles tēma patreiz ir ļoti aktuāla!

ceita teica...

Paldies! Tagad tamborēju tālāk un man ļoti patīk, ka zaļā dzija nav vienkārši vienas krāsas zaļā, bet zaļa dažādos toņos. Lielisks fons raibajām puķītēm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...