otrdiena, 2012. gada 21. februāris

Krāsu un tamborprieks

Tamborēju ar milzīgu prieku svētdienas vakarā un mazliet arī vakardien pie tv vakarā, mans tamborējums kļūst arvien krāsaināks, esmu uztamborējusi jakas mugurdaļu, vienu priekšpuses detaļu ar apkakles daļu, iesākusi esmu arī otru priekšpuses daļu. Noro kamolīši tamborējumā nebeidz pārsteigt, tieši šo krāsu kombinācijās nebiju pat iedomājusies, ka kamolītim pa vidu ir paslēpies arī koši sarkans pavediens, galarezultāts solās būt pārsteidzošs- ātrs, iepriekš neparedzams krāsu kombinācijās un diezgan košs. Siltie toņi sajaucas ar mazliet vēsākiem, harmoniski sajaucas. Adījumā krāsu pārejas tomēr veidojas plūstošākas, vienas krāsas toņu solis sanāk garāks,  gandrīz vai šķiet, ka tamborējums krāsas it kā uzspridzina. Esmu sajūsmā par šo košumu, viegli top jebkurš rokdarbs no šīs fantastiskās dzijas, jo dziju ir radījis izcils mākslinieks. Un nemaz vairs neuztraucos, ja sākumā dzija šķiet kodīga, pēc izmazgāšanas,  ikdienā to nēsājot, tikai tad es spēju novērtēt dzijas patiesās lieliskās īpašības. Pavediens nav ideāli līdzens, brīžiem vērpums ir plānāks un grodāks, brīžiem arī diezgan nelīdzens, pa vidu gadās arī mezgliņi- sasiets pavediens, bet tās ir tik dabiskas blakus parādības. 

Procesa turpinājums:


5 komentāri:

Inga teica...

Skaistas krāsas! :))) Pēc katra šāda Tava ieraksta par šo dziju manī aiz vien vairāk nostiprinās pārliecība, ka būs jāpamēģina man arī ...:))) nu vismaz vienu reizi:)))

ceita teica...

Inga! Es pamēģināju... un mazliet aizrāvos. Cena gan noliek uz bremzēm. Esmu nopirkusi arī mazliet krāsaino igauņu dziju, bet tā vēl jāmazgā un jātin kamolīšos. Gaidu iedvesmu.

Alise teica...

es patreiz adu igauņu Aade Long. Patīk, tomēr krāsas ir atturīgākās salīdzinot ar Noro. Ja gribas krāsu eksploziju, tad jau Noro ir ideāla dzija.
Es ar šonedēļ nopirku 230gr Noro Flower bed...vēl neesmu pieķērusies pie tās, jo ģenerēju idejas...

ceita teica...

Alise! Lai izdodas atrast īsto ideju! Parādi gan, kas Tev taps no Noro!

Alise teica...

o, jā, parādīšu noteikti! tu mani esi aplipinājusi ar blogošanu :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...