otrdiena, 2011. gada 14. jūnijs

Tas grūtais šūšanas process

Nemaz neapjautu, ka kopā sašūt kvadrātiņus būs tik grūti, segai motīvus satamborēju, tas tiešām iet ātrāk un pats process daudz tīkamāks. Praktiski visu dienu veltīju motīvu kopā sadabūšanai, bet nepaspēju vēl galarezultātu nostiept, lai tamborējums iegūtu ideālu formu. Īstajam izmēram vēl pietrūka 6 motīvi, tagad galīgais kopskaits ir 30 motīvi. Meita ir sajūsmā par košajām krāsām un manu tamborēšanas tempu. Šovakar man vajadzēja atgriezties Rīgā, gatavo darinājumu atrādīšu pēc pāris dienām, kad atkal būšu laukos, tad jau mana modele nebūs jāmudina  to nodemonstrēt.
Bildīte no rīta, gatavojoties kopā šūšanai, visi kopīgi meklējam pareizo kvadrātiņu izvietojumu, cik forši ar tiem paspēlēties!

Kas tas būs? Tomēr neuzminējāt, bet no šiem vienkārši tamborējamajiem koši spilgtajiem kvadrātiņiem var beigās izveidot tik daudzas skaistas lietas! Kvadrātiņos kaut kas ir tik maģisks, mani tie mudina vēl  ko interesantu saveidot!
Šoreiz tas būs apģērba gabals vai aksesuārs, nemaz nemāku pareizi pateikt, kā to lietiņu sauc. Tas būs tāds taisnstūra gabals ar pietamborētu jostiņu, ar kuru meita varēs sašņorēt košo veidojumu ap gurniem uz peldkostīma pludmalē vai uz legingiem deju zālē, vai vienkārši virs šaurām džinsenēm pa ielu. Kaut kas līdzīgs svārkiem, bet tie tomēr nebūs svārki. Intriga beigusies... Gaidiet turpinājumu!

5 komentāri:

Inese teica...

:) man arī noteikti patiktos spēlēties ar šiem kvadrātiņiem :))) Ļoti skaisti
Parasti gan saka, ka aplis ir maģiska figūra, bet te, redz, arī no kvadrātiem var iedzīvoties atkarībā :)))

mimosa teica...

O jā, pilnīgi piekrītu, ka kvadrātiņi ir atkarība :)) Es kā netamborētājs jau esmu atkarīga!

Madara teica...

nu tad beidzot intriga beigusies :)
un tādu pielitojumu diez vai kāds uzminētu :D
skaisti kvadrātiņi :D

RitaGri teica...

Vismaz daļēji esmu uzminējusi. Gaidīsim galarezultātu!
Par komentēšanu, ja iet caur Mozilla, tad var komentēt. Vai var izvēlēties no Komentēt kā izvēloties OpenID(laikam) un iekopējot bloga adresi un vārdu. Man tā jādara mājas datorā, kurā ir Internet Explorer.

Inga teica...

:))) Jauka ideja, tādu tiešām tik viegli neuzminēt!
Krāsas tik košas un skaistas! :))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...