ceturtdiena, 2011. gada 24. februāris

Rozā krāsa



Sākšu ar to, ka šorīt notika nejaušs negadījums, ģimenē ar trīs maziem bērniem tādi " nejauši negadījumi " ir ikdiena, no manas palodzes ar ziedošajām orhidejām nogāzās viens pods un nolūza daļa no viena ziedošā tik  ļoti skaistā ziedu ķekara. Es tam rīta jampadracim arī pa vidu, izmantoju apkārtējo apjukuma momentu un sabildēju savu iesākto rokdarbu ar skaistiem orhideju ziediem fonā, blakus izklāju savu gatavo plecu šalli.







Stāsts būs par  rozā adījumu, kuru iesāku un pamatīgu gabalu uzadīju jau agrāk, 2009.gada pavasarī, gaidot savu trešo bērniņu. Man tik ļoti gribējās vēl vienu meitiņu, nopirku tajā ziemā veselus divus lielos iepakojumus ar rozā krāsas kokvilnas dziju, lai gaidāmajam bērniņam taptu skaista rozā sedziņa. Vīrs jau toreiz veikalā smējās, ka puikam rozā segu nevajadzēšot.... Viņam bija taisnība, Jančukam tika cita sedziņa, ar gaiši ziliem vilnīšiem.

Tad es noskatīju kādā adījumu žurnālā vasarai vesti, garo, tādu zem ceļgala,  ķēros toreiz pie adīšanas, bet ar dziju sanāca pamatīgs pārsteigums- mans garais lielais adījums sagriezās, t.i., tas kļuva pamatīgi šķībs uz vienu pusi. Ar tādu problēmu jau reiz senāk biju saskārusies, adot vesti no ogres kamoliņiem. Žēl ieguldītā laika adot, jaukt ārā nepavisam negribas, atjaucu to daļu, kur bija roku izgriezuma norāvums, atstājot garo taisnstūri neizārdītu. Būs man vēl viens adīts spilvens, pārlocīšu to uz pusēm, un satamborējot abas puses kopā, apvilkšu kādu piemērota izmēra spilvenu.

Bet rozā kokvilnas dzijas vēl ir daudz, tādēļ nolēmu, ka to miksējot ar citām dzijām un adot manā tik iemīļotajā vilnīšu rakstā, tikšu es vēl pie kāda spilvena rozā krāsā. Un mana meita Marta arī, jo atradu ļoti skaistus un interesantus pīņu rakstus 1994.gada Verenā, meitai spilvenu adīšu musturainu ar pīnēm.
Piedāvāju viņai uzadīt kaut ko no apģērba vasaras sezonai rozā krāsā, bet mana jaunkundze atbildēja, ka rozā velkot  mazās meitenes un tā krāsa viņai vairs neesot topā...
Bet tās rozā dzijas vēl joprojām tik daudz....

Apsolu  atrādīt  gatavos rozā spilvenus!

3 komentāri:

Inese teica...

cik skaisti rozā!!!
Es takš ieraugot pirmo bildi ar orhideju vēl nodomāju - ārprāc šitādu skaistumu lauzt nost, lai tikai safočētu adījumu :D Nu bet ka jau "nejauši" nolauzies, tad cita runa... Tad jau patiešām grēks neizmantot šādu skaistumu :)
Krāsa ir dievīga, spilventiņi būs pasakaini.

Redz, es atkal baidījos, ka otrais arī būs puisietis, tāpēc nekādus dziju krājumus neiepirku... Tā nu man tikai tagad pamazām rozā dzija parādās (līdz šim bija tikai mani dzeltenie, zaļie un brūnie, pa kādam pelēkam arī :D)

Inga teica...

:))) Ļoti skaisti rozā! Būs riktīgi pa smuko! Un tā orhideja fotosesijā kā punkts uz i:)))
Varbūt tie dziju krājumi noderēs vēl kādai meitiņai! :)))

ceita teica...

Paldies!
Man jau arī sirds par to nolūzušo orhideju nosāpēja. Ieliku zariņu vāzē, gan jau kādu laiku dzīvos un acis priecēs, bet uz palodzes turpina ziedēt pārējās orhidejas, tās mums kopā septiņas un visas zied.
Rozā krāsa man ir ļoti iepatikusies, bauda ar to darboties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...