svētdiena, 2011. gada 6. februāris

Mašīna Mārtiņam

Apsolīta uzšūt jau pagājušajā gadā, kad šuvu spilvenus ar mašīnām diviem puikām bērnu dāvanu projektam, bet lēnu man tā šujas, mans mīļais piecgadnieks nevar vien sagaidīt.
Šoreiz izvēlējos pamatīgi mainīt krāsas gatavajā žurnāla shēmā, jo puika grib zilu mašīnu, vēl jau vēlējās, lai tas būtu Hadsons no Vāģiem, bet man pietrūka pacietības un mazliet drosmes, mainīt arī mašīnas formu un piekombinēt krāsainās uzlīmes. Nonācām pie kompromisa varianta, ka ātrāk mamma mašīnu sašūs, ja tas nebūs pārveidotais Hadsons.

It kā jau tikai neliela mašīna, bet laikietilpīgs krustiņošanas process, gatava izšuvuma tapšanai ar fona strīpām žurnālā paredzētas 65 stundas šūšanas, tā tiešām ir taisnība, ja šuju visu dienu, ar nelieliem pārtraukumiem, tad vajag vairāk kā nedēļu, lai motīvs tiktu līdz spilvena noformēšanai.


Tā pati aida 14, kā iepriekšējiem spilveniem, arī spilvens būs sarkans. Ar interesi gaidu galarezultātu, lai novērtētu, vai mans eksperiments ar krāsām izdevies. Vēl jāsašuj fona strīpas, tad vēl jāpiešuj pie gatavā spilvena, un mans puika tiks pie kārotās lietas.
Jūtu, ka man tāds kā spilvenu periods iestājies, bet prieks par to, ka vēlme krustiņot atgriezusies ar jaunu sparu. Un skaistu pašdarinātu spilvenu nebūs manā mājā par daudz, vēl nē....

1 komentārs:

Inese teica...

laimīgais dēlēns :) - es savam tā arī neuzšuvu, lai arī savākti dažādi mašīnu motīvi. Un nu jau mans dēlēns izaudzis, vairs arī nevajag :( Tā lūk gadījās!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...