svētdiena, 2011. gada 9. janvāris

Ekonomiskā plecu šalle

Adu sev plecu šalli, esmu tikusi apmēram līdz pusei. Bet kādēļ ekonomiskā? Tādēļ, ka minimālas izmaksas dzijai, bet savu adīšanas darbu jau parasti neskaita, tas man ir adīšanas prieks un relaksācija pēc darba dienas. Šalle paredzēta ikdienas lietošanai. Un, protams, ka manā iemīļotajā vilnīšu rakstā.


Šoreiz uzmetu 146 valdziņus, adu sekojošā secībā- 1 malas valdziņš; 8 reizes atkārtoju motīvu(raportu) (tehniskā raksta shēmu skatīt pie saldās segas) no 18 valdziņiem; 1 malas valdziņš.
Izmantoju 4.nr. adāmadatas ar 120 cm auklu.
Dzija nemaksāja daudz- turku ražojuma, ficītē 25% vilna un 75% akrils; 100g; 280 m,
bet Ogres dzija,  ficītē 30% vilna un 70% akrils; 100g; 373m bija senākos krājumos.


Pavisam būs nepieciešamas apmēram 2,5 ficītes turku dzijas un 1,5 ficītes Ogres dzijas.
Šalles platums apmēram 65 līdz 70 cm, garums plānots apmēram  170 līdz 180 cm, patreiz uzadīts 90 cm.





Šorīt brīvdienā pamodos mazliet vēlāk kā parasti, jau ausa gaisma, un manām acīm pavērās fantastiski krāsains skats, kas tik ļoti atgādināja manas plecu šalles krāsas, grūti bija miegainai uzreiz sameklēt fotoaparātu, bet gaišāks palika strauji:


3 komentāri:

Inese teica...

ļoti skaisti tonīši - ne tuvu ne manējie, bet izskatās mīlīgi skaisti :)
es jau pamazām domās briestu savam pirmajam vilnīšadījumam - laikam jau esmu finiša taisnē, jo nu jau katru dienu piedomāju, ka jāsāk vien ir :) Tavs skaistais adījums, šķiet, būs pēdējais piliens...

ceita teica...

Paldies, Inese!
Varu vien novēlēt, lai veicas!!! Musturs nemaz nav sarezģīts, adās ļoti viegli un ātri!

RitaGri teica...

Tavs iemīļotais vilnīšu raksts atklājas jaunā skaistā krāsu gammā.
Un pieskaņotā kompozīcija uz loga- burvīgi.
Ir taču tādi iemīļoti raksti, kurus mēs izmantojam vēl un vēl. Tā bija manai mammai, es arī esmu vienu rakstu izmantojusi divos darbos..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...